7 Nisan 2014 Pazartesi

Vintage Witch: Vintage Witch İle Bahar Çekilişi! :)

Vintage Witch İle Bahar Çekilişi! :)

Merhabalar!

Birkaç gün önce de söylediğim gibi çekiliş yapma kararı vermiştim. İnce eleyip sık dokuyarak sizler için pek çok hediye aldım! Özellikle farklı markaların ürünlerine yer vermeye çalıştım, çünkü hepimizin içerisinde yeni markaları, yeni ürünleri deneme aşkı olduğunu biliyorum!! :) Bununla birlikte seçimlerimin tamamı benim de severek kullandığım ürünlerden oluşuyor :)

Pekiiii Vintage Witch'in 150 izleyiciye kavuşmasını kutladığım ve baharın da geldiğini göz önünde bulundurarak seçtiğim rengarenk ve cıvıl cıvıl hediyelerim neler? :)

pure beauty cc krem, benefit, clarins, essence, skin79


1. Pure Beauty CC Krem (yazısı şurada)
2. Essence All About Paradise Far Paleti
3. Benefit Stay Don't Stray Far Bazı (mini boy)
3. Essence Be Loud 01 Not Punky Nor Funky Oje
4. Essence Lipliner - Honey
5. Clarins Gentle Foaming Cleanser 
6. NYX Ruj - 520 Pandora
7. Maybelline New Affinitone Allık - 57 Peach
8. Giovanni Hydrating - Calming Saç Kremi
9. Down Under Natural's Vücut Losyonu
10. Altın-pembe tonlarında çiçekli küpe
11. Skin 79 BB Krem & Sephora Age Defy Serum & C-land Aqua Pure Yüz Yıkama Jeli testerları.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder